Jaha

Ja, om det har hänt så mycket att berätta, det vet jag inte.
I söndags blev det inget målande heller...vi va på pizzerian ett tag och sen körde vi hem och bara va. Jag har kommit igång mer med Photoshop och det tar tid när man väl sätter sig med det. Man fastnar totalt och det är ju bara så  roligt!
Igår fixade Jocke bilen, bytade till vinterdäck. Så nu är det bara att tuta och köra =)
Jag och Ninni hade en heldag hemma och det behövdes. När Jocke va klar med bilen och kom hem, så hängde vi upp gardinstången i storarummet =)
Men hon som bott här innan, hon hade konstiga lösningar för sig. Det va ett stort hål där ena fästet till gardinsången hade varit. Där va ett stort spik som antagligen skulle aggera skruv... Detta hål har fixats tilll nu och så att det inte skulle gå sönder eller nåt, så satte vi fästet utanför det gamla stället.
Men. Då räckte inte gardinstången till. Så vi fick bygga ihop den med en extra stång. Nu står vi utan stång till ett fönster och får köra till Citygross igen. Tur det inte är så långt =)

Men så mysigt det blir här hemma! Så skönt att storarummet är klart. Ja helt klart är det ju inte, men allt som ska målas är målat och gardinerna är uppe =)
Nu ska vi bara komma på  och bestämma oss vad för typ av möbler vi vill ha. Vilken stil och vilken färg. Japp...

Sen kom hyllan i hallen med upp igår =)

Happy me =)

Nu ska jag fixa till lite kaffe, Jocke är iväg och jagar, Ninni klättrar på mig och lite på sina leksaker.

I förrgår, ja då kom det jag längtat efter. Ninni sa mamma!!!!
Riktigt fint och ordentligt. "Mamma"
Underbara lilla snäckan. Lite tid tog det allt, men nu så =)

Ha en ba dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0