Golledator

Min fina dator är golle. Det gollar sig ibland när man ska starta den, vet inte vad det är, men störigt är det iaf.
Nåt fel ska det ju inte va för den är inte gammal. Jaja..

Jocke är iväg och jagar hare, han va skeptisk till att de ska skulle få nån för han har inte sett speciellt många där, så vad han skulle dit och göra det vet jag inte. Men hoppas han får en bra dag där iaf.

När han kommer hem är det dags att köra han till jobb och sen ska jag och Ninni vidare och halsa på mormor som ligger så sjukhus. Nåt med den nya njuren misstänker de. Jag hoppas det inte är nåt som är helfel bara.
Sen ska vi hälsa på Mange och Åsa och det ska bli kul =)

Ninni har lite tråkigt nu och jag tror att förmiddagsvilan kommer tidigare idag, låter så. Ska mysa ner mig i sängen med henne =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0