Fredag...

...den 13:e är det idag.
Otursdag eller inte?
Ja, för mig är det inte direkt en otursdag, men man ska väl aldrig säga för mycket. Dagen har ju nästan precis börjat och det återstår ju bara att se hur den blir.

Ninni verkar må mycket bättre, är pigg och glad och hon börjar få tillbaka rösten, så det de höga tonerna hörs igen när hon blir arg =)
Det är i stort sett bara snornäsan kvar och det är ju inte roligt att bli torkad om näsan...

Om nu inte hyresvärden har glömt det, vilket jag verkligen inte hoppas, så kommer han med färgen till hallen nu under förmiddagen och vi ska försöka få den målad innan Jocke ska iväg och jobba.
Sen nästa vecka hoppas jag att vi kan komma iväg och handla lite saker. Gardinstänger finna här bara till ett rum och vi vill ha de svarta ni vet från IKEA. Julgardiner har jag med spanat efter lite här och var. Sen ska vi upp med hyllan och fixa till det lite här. Längtar!!

Vi hörs sen igen när jag kommit hem, ska en sväng till Åsa senare i eftermiddag och hälsa på =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0