FÄRG!!

Underbara färg, som vi målar!
Ja, jag har en liten paus nu dock och Jocke har åkt iväg för att jaga en stund. Men annars har vi varit flitiga =)
Jag målar längst taket och golvlisterna och Jocke har redan målat väggarna två ggr och taket  är med målat.

Ninni skruttar hos mormor och jag ska hämta henne när vi är klara. Hon mår bättre idag, har inte nån hög feber och är absolut piggare. Skönt.

Fan va fint det blir här inne!
Och jag måste ju erkänna att jag blir sugen på en sak när jag ser på väggarna, ni ska få se sen så kommer ni nog på vad =)
Inte så svårt att gissa på ändå med tanke på vad jag är galen i =)

Nu ska jag höja volymen på musiken, försvinna in i min egen lilla knasvärld och måla vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0