Familjedag

Trots att vi har ganska mycket tid för varandra, så brukar vi alltid ta en dag i veckan då inget än annan än familjen gäller. Dte har blivit drabbat de senaste två veckorna, då det dykt upp lite saker här och var som har hindrat den där totala dagen.
Men idag har vi inget som ska komma emellan tror jag, så idag är det familjemys =) Hitta på saker bara vi tre =)
Det enda som är bokat är att vi ska hälsa på Cox och att Jocke ska fixa nåt för jakten. SÅ vi kommer ut i skogen med, trevligt!! =)

Jocke kom precis upp och Ninni springer rundor i gåstolen. Hon har haft ett par hostattacker i natt, men annars verkar hon rätt bra. HOn har fått andas ett par gånger och hon är väl inget fan av det, men hon va så trött så hon halvsov, så kan ju va en anledning =)

Nu är det ett blöjbyte på gång märker jag och jag ska dricka mitt morgonkaffe =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0