ARG!!

Jag är så jävla arg!
Vi har fått fel färg till sovrummet!!!
Jag har fixat allt, så det bara va att börja måla och när Ninni somnat och jag skulle börja, så ser jag en helt annan färg än den vi valt i burken.
Vansinnig!
Va fan. Suck och stön och morr!

Den är ju inte jätteful, den där färgen så visst skulle vi kanske kunna använda den...men jag har ju sett fram emot just den färgen så mycket. Vill ju ha just den vi valt...

Jocke är iväg och jobbar, så jag kan ju inte direkt fråga honom vad han tycker om den.
Och ja, kanske lite pantat att inte kolla först så allt stämmde, men de andra har varit rätt och hyresvärden skrev ju upp fargerna.
När  jag kollade den färgen vi fick som ska va i köket, så visade det sig att den med är fel. Fattar inte vad de hållt på med.
Köker går väl an, men där är lite skillnad.

Jävla skit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0