Anna-dag =)

Jag har haft en sån där typisk Anna-dag som jag tycker om som jag behöver ibland.
Jag har suttit med datorn framme hela dagen och lekt med Photoshop!! =)
Hur roligt som helst och mycket att lära...och detta har varit min sysselsättning när Ninni har sovit och när hon lekt för sig själv och med Atlas.
Ninni och jag har legat på golvet och lekt med hennes saker och vi har fått trängas med Atlas ibland då han med vill va nära =)
Städat har jag med gjort, dammsugat och tvättat golven, städat toa och dammat av lite.
En Anna-dag. Ibland behövs de och indag blev det en sån dag och det har varit najs =)

Men saknat Jocke som attan ändå, ja det har jag gjort, spelar ingen roll vad jag gör...

Och sen hörreni!!!
Vet ni vad!!
Jo Ninni har ju hållt på att klättra och ha sig och tagit sig fram i soffan längst soffryggen.
Men idag när hon kröp rundor på golvet och jag hörde att hon va vid soffbordet, så kom helt plötsligt två små händer och tog tag i bordsskivan. Och sen stack ett litet huvud upp =)
Lillskruttan kom upp på benen och där stod hon!
Hon tog några små steg, men sen ramlade hon. Lilla huvudet fick en liten tjong och hon bölade till lite, men sen va det fart igen efter en kram av mamma =)
Så nu är hon verkligen överallt och ingenstans. Hon lär sig gå vår lilla ängel =)

Typiskt nog så har jag inget batteri i kameran...men jag håller på att ladda det =)

Jo, sen har jag hittat bilderna jag blev av med, så ni får dem i veckan!

Nu kommer snart Babe hem! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0