Sikken dag

Dagen blev ju inte riktigt som planerad inte. Jocke kom in i förmiddes och sa att det va nåt fel på toaletten.
Nä...
Vi har ju mulltoa och den har fungerat sen vi fick hit den. Men inte nu längre, den är helkass. Vi visste inte om det först va något med mullen, för vi köpte mull på Granngården och den skulle funka till alla mulltoaletter, vilket den inte gjorde. För jag ringde till förtaget som tillverkar denna toan och de sa att den mullen vi köpt är för "finkornig". Jahapp, så jag och Jocke satte oss i bilen och körde till Bauhaus och köpte den mull vi ska ha.
Nu när vi kom hem och jocke och Ljungvall skulle koppla in den igen så märkte de att den är helt sönder, nåt elklödd.
Wow, vad kul.
Men det löser sig, för de är iväg och tittar på en nu, så utan toa ska vi inte behöva va igen =)

Glad-Ninni sitter här i mitt knä och snackar som attan. Mätt och belåten liten tös =)
Jag ska sätta henne i vagnen och ta ut henne i det fina vädret och jag ska ta med mig gitarren och boken och börja plinka så smått =)

Jo, förresten, vi hade premiär på pizzerian igår...för jordgubbar!! Det ni, det va gott, som vi åt =)

Nä, nu är det tråkigt tycker Ninni. Hörs.


 


Kommentarer
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

Se...nu har banne mig alla ätit det utom jag =/

2009-05-25 @ 21:59:15
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0