Mozilla

Läste att det skulle va nån uppdatering av Blogg.se`s servrar i går morse, ca en halvtimme skulle det ta och de meddelade detta dagen innan.
Kanon.
Men jag kom inte in på bloggen senare den kvällen och inte under dagen igår heller. När jag inte kom in i morse heller, då började jag bli irriterad.
Men Jocke sa till mig att testa logga in via Explorer ist och tjoff så funkade det. Det är alltså Mozilla ( som vi använder ) som bråkar med mig och jag kan fortfarande inte logga in om jag inte använder Explorer.
Detta har orsakat det lilla uppehåll jag haft med bloggen.

Igår va jag, Jocke och Ninni  inne ochhälsade på farmor och det gillade Ninni, sov gott i farmors famn =)
Jag och Jocke lånade duschen och Ninni tog sig ett dopp i vasken, men det va inte så poppis. Ett litet dopp blev det iaf.
Sen körde vi ner till pizzerian och käkade. Det blev en specialmiddag som vi brukar göra, "pite" tror jag det stavas (låter iaf så) och det är gott! Jocke tyckte med att det va jättegott och vi käkade, blev mätta och sen körde vi hem och tog det chill.
Jag plinkade lite på gitarren och jag har kommit en liten bit iaf. Roligt är det och Jocke och Ljungvall verkar stå ut med att de får lyssna på mitt plinkande av samma melodi om och om igen tills den sitter =)

Idag tog vi det lugnt framåt eftermiddagen då jag och Ninni körde in till mormor. jag hämtade en potatisgratäng hon gjort till oss och jag passade på att göra lite mat till oss och till Ninni.
Jag fick köra och hämta Alex med, för syrran satt fast i trafiken och hann inte komma till Hörby innan han skulle hämtas från fritids. Inget mig emot, så fick jag träffa han med och syrran också när hon kom och hämtade Alex. Vi tog en kaffe och snackade lite innan de körde hem.
Alex gick och va glad och helt till sig, för min lillkille fyller ju år på söndag! =)
Han blir hela 8 år och oj vad tiden går och så stor han börjar bli. Jag kommer så väl ihåg när jag började passa lilskiten och han inte va mer än några veckor gammal.
Så på söndag är det "frukost-kalas". Vi ska fira honom på förmiddagen så att Salle också kan va med och fira och träffa oss alla.
Trevligt attan kommer det bli =)
Vi har precis kommit in igen. Jocke har fixat ved idag så det har blivit huggt nu och vi har lavat lite här inne nu och resten ligger i stallet.

Imorgon ska vi in och handla lite och fixa klart väggarna i dessa två rummen och sen måla =)=)=)



Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0