Måndag

Så, måndag efter jobbhelg och glad att det är över, få veta när jag vaknade att jag kan återgå till det vanliga - ha dålig koll på klockan och dagarna, bara chilla, ingen press =)

Ninni väckte mig och va hungrig, när hon va mätt va det dags för hundarna att gå ut och få mat.
Nu är kaffet klart och jag tänkte locka upp min käre man med det =) Får se hur det går, för han kunde nog inte somna igår och va vaken när jag gick upp för att ge Ninni mat vid 3.
Magen min säger ifrån om att den vill ha frukost med, så jag får väl se till att fylla den med så den blir happy.

När Jocke och Ljungvall har masat sig upp och kört och jobbat så åker gitarren fram, då ska plinkandet börja. Jag hoppas att det inte är så svårt och klöddigt som jag egentligen föreställer mig, för då får nog Jojjo ta fram piskan direkt.

Så, nu är det dags att börja väcka Jocke på allvar, han har somnat om nu i snart en timme när jag sagt till honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0