Gullunge!

Ninni vaknade och va hungrig attan. Boobsen är tömda och det känns mycket bättre. Dock lite ömt nu när varit så stprängfulla.
Som jag saknat min lilla gullunge. Blev så glad när hon vaknade, hon hade sitt smile som vanligt när hon vaknar och när hon hade ätit så fick hon ligga och vila mage lite i soffan. Hon päste och snackade. Vi har myst och busat och myst lite till =)
Har nog aldrig träffat snällare och gladare unge, hon är för tusan nästan glad gämt.
 Hon säger ifrån om hon är hungrig, tycker att blöjan ska bytas eller om hon är trött. Märker vi att hon är trött och det är en liten vila på G och vi myser till det så hon kan somna, så kan hon ha lite svårt för att erkänna att hon faktiskt är trött. Men det tar inte lång tid innan hon kommer på att det va ju ganska skönt att stänga tittorna =)
Men hon har en stark vilja lilla damen, det går inte att sticka under stolen med.
Vi har väl haft ett par jobbiga nätter då hon inte velat sova, men det va ett bra tag sen. Vi har sluppig en massa sena jobbiga kvällar med gråt och knip i magen. Har hon knip, så brukar det gå över på en liten stund och sen är hon glad igen.

Jag får knacka lite i trä *knack-knack* för en så snäll dotter vi ha och allt som gått så bra från början. 10 veckor för tidigt kom hon till världen men hon har klarat sig så bra och hon har på sin höjd haft lite snuva. *knack-knack* lika bra.
Tråffade på bran som hade det så svårt inne på neo-avdelningen, behövde syrgas länge, hade fel på vissa organ. Tycker synd om de små liven och tackar ängeln som vakar över Ninni att allt har gått så bra.

Ninni är vår lilla Ängel, älskar henne över allt annat och tackar varje dag för att vi fått en så fin liten dotter.


Inte klokt vad jag älskar min familj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0