God morgon

Ja det är en god morgon idag och det känns som att det kommer bli en bra dag idag =)
Jag vaknade upp och då va redan Jocke och Ljungvall uppe, Ninni hade också vaknat till och låg och snackade i sin säng.
Ninni har ätit klart nu och har lagt sig igen för att vila, jag sa göra kaffe så att jag kan piggna till lite, inte lönt att gå och lägga sig igen jag ska iväg sen.
Jocke och Ljungvall ska iväg och jobba, de är verkligen på gång idag. Uppe före mig, det är nog första gången =)

Om nån timme ska jag köra till Jojjo och ta en liten fika =) Kuligt att träffa henne en sväng.
Sen ska Ninni få mysa med mormor under tiden som jag ska laga mat. Det är middagar till Ninni som ska göras idag, så vi kan lägga i frysen. Ska inom och handla lite grönsaker med, så kan jag kanske slänga ihop några olika rätter till henne. Vi ska börja ge henne ett mål om dagen nu, hon behöver lite mer nu när hon växt till sig. Lillan börjar bli stor tös =)

Håller vädret i sig idag kanske vi ska iväg och äta glass allihopa. Kanske Jocke och Ljungvall hinner bli klara i tid så att vi kanske hinner äta en Mjelaburgare innan de stänger med =)
Det hade ju bara varit  sååå najs!
Jag har inte ätit den på länge och den är ju bara så jävla god. Gottinamnam-delux!

Nä, nu ska jag fixa kaffet och ut och hjälpa dem så de kommer iväg! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0