Felåt!

Jag vet, jag är hur kass som helst nu med bloggen.
Men igår va vi i full gång hela dagen med att röja stallet. Nu är där fint inne och det är nästan klart. Jag ska sätta mig nån dag och sortera bland verktyg och dylikt.
Sen hade vi slut på både tändvätska och grillkoll, kom vi på när vi hade tinat fläskfilèn...så vi körde ner till pizzerianoch lånade köket där =)
Slutade med värsta måltiden. Black and white =)
Hur gott som helst, tur man ar ett sånt jobb.

Idag är Jocke ivög och jobbar och jag väntar på att vår lilla ängel ska vakna, så ska vi köra in till mormor ochlaga mat till Ninni.

Det är ett underbart väder!!
Kände att sommaren kom igår, en helt annan värme och man hörde sommaren i trädet. Alla bi som surrade. Så härligt det är, denna årstid längtar jag tills varje år så fort den tar slut.
Speciellt denna sommaren kommer bli helt underbar, jag ska få tillbringa den med min familj, utan press på jobb. Bara ta det chill, så mycket vi vill =)

Nu ska jag förbereda så vi kan köra när Ninni vaknar, vill komma hem sen i lagom tid så jag kan lägga mig och sola lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0