Dörr 23

Internet funkade inte riktigt som det skulle igår, va hur segt som helst, så jag kände att det inte va så lönt att blogga när jag knappt fick fram startsidan...

Men igår och idag har vi ägnat dörr 23 i Hörby =)
Jocke och Ljungvall har varit iväg och jobbat, så jag och Ninni har tagit det lugnt under dagen för att sen ta oss in till Ingegerd och töserna efter Ninnis middagsvila.
Trevliga dagar och såå skönt att få träffa och umgås med dem igen, det har ju inte blivit så mycket den senast tiden.
Ninni har somnat gott i Ingegerds famn =)igen, hon har snackat och myst med töserna och kräkit ner både Frida och Emma, haha.

Imorgon ska vi träffa Jessica =)
Men nån promenad blir det inte. För jag har skadat min storetåe!!! Det bultar och bankar och foten är svullen  =(
Det gör skitont och det är lite synd om mig nu tycker jag. Det tycker Jocke med...fast han har ett litet leende på läpparna som man kan tolka lite som man vill. Hm..
Men men det går över det med en vacker dag. Det  ska ju bli fint väder till helgen så det går kanske över redan då. Hoppas kan man ju.

Nu ska vi mysa till det i soffan, höres sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0