Tvätt - check!

Nu är tvätten avklarad och jag har fått i mig frukost.
Ingegerd kom in när hon hade lagt sin tvätt i torken, så då gick jag ut med hundarna och sen knallade jag ner för att kasta i min tvätt i maskinen.
Ninni somnade så gott hos Ingegerd och det blavlite pipigt när jag la henne i sängen så att Ingegerd kunde hämta upp sin tvätt. Men hon fick mysa lite till med Ingegerd sen, så hon blev så nöjd så :)
Sjalen provades och lite skratt blev det, lite bökigt innan jag fick till allt tyg och jag sen skulle få ner Ninni bland allt.
Men det gick till slut och sen gick jag ner och hämtade den färdiga tvätten med Ninni i sjalen. Det gick bra och Ninni somnade. Hoppas att hon fortsätter trivas med det, hade varit skönt.
Sen knallade Ingegerd in till sig. Tack så jätte mycket för hjälpen Ingegerd!!






Ninni va glad och nöjd över att Ingegerd kom, mysig som attan, Ninni va verkligen avslappnad och krälade ner och la sig på armen.

Nu tror jag att det snart är en liten tös som vaknar och är hungrig igen, hon har inte ätit sedan hon åt frukost, håller sig minsann länge!! Och detta bara över en natt. Inte klokt ju.
Men men, har hon ställt in sig på att inte äta lika ofta så inget mig emot, hon äter ju så hon blir mätt så och hon verkar inte ha nån förkyldning eller må dåligt. Så hon får själv bestämma.
Hon va så glad igår, log med hela ansiktet, snackade lite skit, ja som man ser från dag till dag hur hon ändras och utvecklas.
Underbart!!

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder i ett eget inlägg nu, ligger som vanligt lite back med det. Men jag ska försöka skärpa mig det sen.

Sen ska jag fixa till Jockes verktygslåda och dammsuga lite innan jag ska laga mat tills Jocke kommer hem.

Som jag saknar att ha honom hemma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0