Strange day

Yepp, det är en konstig dag idag.
Vi skulle ha åkt till huset imorse, men Ljungvall hade en massa annat han skulle fixa så det blev inte så. Men han är klar nu och Jocke åkte ut där nu, så lite blir det gjort idag iaf :)
Men en konstig dag ändå, tiden har liksom bara asat sig fram och vi har inte varit på hugget alls.
Sen mår jag med konstigt och blir lite småyr, jag kan inte riktigt beskriva hur jag mår heller. Jag mår inte illa och jag har inte ont någonstans, visst har jag en liten förkyldning som kommit smygandes ett tag, men jag vet att det inte är det, för jag brukar aldrig må såhär av en förkyldning. Nä, jag vet helt enkelt inte vad det är, men jag hoppas det går över, för det känns nästan lite jobbigt.

Nåja, nu när jag ändå sitter här och inte vet riktigt vad jag ska göra, så tänkte jag att jag kunde lägga upp lite bilder. Det blir lite blandad kompott :-)



Mange & Johanna va ju här en kväll och bjöd på goda bullar :-)





Ninni mös med tröjan :)





Ninnis lille flört James. De har iaf redan lärt sig att kommunicera...dock kanske inte på denna bilden :-)





James...eh, förklarar en sak.





Hm, ja man kan ligga och sova på konstiga vis.





Atlas bestämde sig för att mysa med Ingegerd och tog ett litet kliv :)





Björn förklarar hur han blev av med sitt körkort, hehe.





Emma ger Jocke på nöten i Wii-boxning





Doggsen trivs på landet.





Vår llille bubbe myser i solen.





Jocke hängde upp ett däck till Atlas :-)





Grrr





Jag och dessa blommor :-)





SOL!!





Öhh...va gör du pappa?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0