Sol!

Sååå härligt!! Solen stålade för fullt när vi körde upp till BVC. Kände hur hela jag fylldes av glädje och jag ville bara va ute, känna solen värma och sticka i ögonen. Som jag saknar det!!
In på BVC sen och som Ninni växer! Nu väger hon 3480 och är 50,5 lång!! Inte dåligt :)
Nästa vecka ska vi på läkarbesök och vaccinera henne och sen efter det så kunde vi börja plans ut med besöken, hon växer så bra så vi behöver inte komma en gång i veckan.

Nu skiner inte solen mer :(
Sitter här i soffan och tittar ut på en grå och tradig himmel och har inte alls samma spritt i kroppen.
Men jag vill ut ändå, det är ändå lite vår som smyger sig fram i luften och det behöver jag.

Jag filmade Ninni igår. Pucko jag har inte tänkt på innan att vi kan filma med vår kamera juh!!!
Ninni låg i soffan och började pipa lite för hon helt enkelt tyckte det va tråkigt. När hon gnällde till så tittade James på henne och började härma henne. Hon blev knäpp tyst och bara stirrade på honom. Undrade nog va han höll på med.
Sen började hon igen och lika syst blev hon igen. Så höll de på, men så fort jag kom på att jag kunde filma så slutade hon bli förvånad. Då blev hon bara arg och ledsen ist. Men jag filmade lite ändå, och det ska jag ju lätt fortsätta med, hur kul som helst att ha.
Sen kan jag bli en sån pinsam mamma som vill visa det när hon blir äldre. Moahahaha :)

Nu ska jag dricka mitt kaffe innan lillsnäckan blir hungrig igen :)



Kommentarer
Postat av: James

haha... om det är pinsamt för henne eller för mig ? :p

2009-03-24 @ 10:57:42
Postat av: Annamin

Ja du Jamsemannen, vem vet, Ninni kanske tycker du e en knäpp typ när hon blir äldre :)

Men då ska jag påminna henne om hur hon nu ligger och tittar på dig :)

2009-03-24 @ 20:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0