Soffmys

Idag har jag varit så slö. Har legat på soffan och myst med Ninni nästan hela dagen. Men va tusan, en mysdag med min finfina dotter tackar jag inte nej till. Hon är så härlig, hon börjar le mer och meroch igår va det nästan ett litet fnitter som kom fram.
Ont i skallen har jag med haft, men den försvann med kaffe och bulle när mamma kom. Hon stannade här med Ninni när jag gick och handlade. Vagnen är fortfarande i bilen , så jag ar varit lite handikappad.
MEN! Imorgon kommer min bärsjal. Yey :)
Jag hittade en på blocket till bra pris och den ska bli ivägskickad idag. Sen underlättas en hel del, jag kan gå ut på morgonrundan med Atlas och ja en massa saker blir lite lättare.

Nu har vi ätit middag och är mätta, det blir nog en film ikväll, men först ska vi vila en stund. Som om jag inte gjort det i stort sett hela dan'  : )
Vi ska nog se en skräckis, det har blvit en hel del skräckfilmer nu och av någon anliedning så har de satt sig i huvudet på mig. Vet inte varför, det brukar inte bli så, men som igår kväll ville jag inte gå upp själv, Jocke fick följa med mig. När vi kom upp märkte vi att vår vän spöket va där. Det har varit lugnt sedan kvällev vi spelade poker, så jag trodde nästan att det hade försvunnit, men nähäpp.

Imorgon ska vi in till Neo för sista ögonkontrollen kl 9. Sen klockan 2 har vi tid till öronläkaren, så ska vi väl kunns få klarhet i det med.
Det har dock blivit en liten krock med alla tider, för imorgon har vi tid på BVC med en läkare. Får ringa dit imorgon bitti och hör så vi kan flytta fram det lite. Lika bra att få ögonkontrollen fixad så det är klart.

Nu ska jag sätta på kaffe :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0