Slit och grillpremiär :-)

Ja vi håller på för fullt i huset nu om dagarna. Åker hemifrån vid 10-tiden och är inte hemma förrän vid 6-tiden. Man är lite trött och mör då när man kommer hem får jag ju säga, det va ju ett tag sen kroppen fick jobba på detta viset :)
Har inte haft ork att sätta mig och blogga, vi har ägnat kvällarna åt soffan med film och tagit det chill.
James har varit här och hållt oss sällskap med nån kväll och ikväll kom Ingegerd och Frida in en sväng.
Igår va vi uppe en runda och tog en kaffe med farmor och farfar så Ninni va glad :) Ja, klart vi med :)

Med huset går det framåt. Vi har kommit en bit och idag blev vi klara med att lägga ut fyllnadsmassan i köket, så på lördag blir där ett golv :) Najsigt!!
Sen har vi rensat upp på gården lite, jag har räddat lite blommor som jag tror skulle ha åkt till blomsterhimmeln annars...

Hundarna är lika glada varje gång de kommer dit, sköter sig jättebra, de springer och leker och rullar sig i lite skit och kollar läget.
Vi hade faktiskt GRILLPREMIÄR idag. Huuuuur gott som helst :-)

Imorgon ska vi tömma rummet som vi inte gjort än och en bjälke ska bytas, ja lite smått och gott blir det.

Något som gör att allt blir lite bättre, är att våren är här, solen skiner om dagarna och det är underbart!!
Bilder kommer ni få lite eftersom på huset, har inte så många än. Men här kommer iaf lite bevis på våren...sommaren är snart här :-)















Snabbuppdatering blev det nu, jag kommer med mer sen :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0