Lördagen

Så, här kommer lite biler från i lördags.
Som jag sa innan, jag hade jättetrevligt. Ångrar inte att jag gick ut och va social av mig. Det behövs och som jag sagt innan så tänke jag inte sluta leva för att jag har fått barn och att gå ut är en del av mitt liv. Det är inte så ofta det händer att jag går ut, dde senaste åren har jag festat till det och gått ut ett fåtal gånger. De få gångerna räcker för mig, för annars tycker jag faktiskt att det kan va trvligt nog att sitta hemma med gott sällskap ist.
Sen va Ninni i så goda händer, så jag kände ingen oro, hon hade det så mysigt så med Ingegerd och töserna :)

Jocke och Jan började lördagsfesten ganska tidigt, närmare bestämt vid middagstid, haha. Sen va det kalas kl 3 inne hos Ingegerd, Jcoke och Jan gick dit, men jag stannade hemma hos hundarna.
Men sen kom Jocke in, så jag kunde smita dit en stund och jag fick en bit av den efterlängtade smörgåstårtan :)

Sen va det hem igen och jag började fundera på vad jag skulle ha på mig. Jag måste verkligen uppdatera min garderob. Den skrattade nästan åt mig. Men men.
Ninni blev hungrig, fick mat och sen kom Ingegerd och frida in.
Då kom Jocke men min första öl!
Jag är ju bara så svag för öl, det är ju bara så gott. Namnam :)
Sen kom Ljungvall med och joinade oss.




Legenden & The Dude



Min Dude & ja



Fixar till mys :)












Nu har vi gragit in Jan med i Golleminen :)









Gott gotti gott gott












Löv jo!!






Nu e de natten :)




Tack alla ni för en superkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0