Lite krasssligt

dagen tog inte sin början förrän vid middagstid. Då vaknade vi alla och jag gick upp och handlade lite.
Sen har dagen egentligen bara försvunnit, har klöddat med försäkrningskassan en hel del, pratat med dem i telefon 4 ggr...
Jag har en j*la förkyldning som retas med, jobbigt och störigt. Kände mig helt svullen i hela huvudet innan ( jo, jag vet det regnade lite så kanske det va för det...)
Jobbigt iaf och Ninni är med lite halv krasslig och snuvig. Stackare.
Vi ska till BVC på torsdag och som hon sa där så ska vi vänta med vaccinationen till snuvan är borta, se hur hon tycker att läget är när hon träffar Ninni.
Nu har vi ätit pannkakor som Jocke gjort, det va första gången han gjorde det och efter att vi hällt i lite mer mjölk så blev de jättegoda.
Vi sitter i soffan nu och ska kolla serien vi börjat se, Surface, den börjar bli mer och mer spännande och vi har många avsnitt kvar, det är najs :)
Mysigt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0