"Hu geda mig"

Mätt och lite sliten är jag nu. Varit en sväng i huset och fixat idag, Jocke har får riva och ta sönder :)
Solen skiner än och det är underbart, men kallt som f*n i vinden.
Hundarna va nog på en mindre upptäcktsfärd med och de va köskitshögarna med, så de luktar bajs. Mindre kul, inget kel...

Tänkte ni skulle få ett litet filmklipp!!
Jocke sjöng en lite truddilutt för Ninni, "Hu geda mig" :)
Hon tycker om när man sjunger för henne, jag brukar sjunga "Pelle plutt" visan, fast bytar ut det till "Ninni skrutt" och ist för att spika fast tån, så tejpar vi fast den :)
Gamelmoster Ingegerd har med en visa och oj som Ninni tycker om gamelmoster. Vi fick ett nattbesök av henne natten till idag då hon va utelåst när hon kom hem från jobb. När hon ändå va här så tog vi en kaffe och Yatsy. Ninni satt och mös i gamelmosters famn och det är ju bara så spännande och mysigt, Ninni ligger och studerar Ingegerd noga och lyssnar och snackar med henne. Gullunge!

Jaja, nu ska jag se om jag få till det här med filmklippet :)

*gick och vilade en stund med mina två hjärtan*

Så, nu är jag igång igen och jag håller på att fixa med filmklippet, men det tar en stund att ladda.
Ja, vi vilade en stund, alla tre klämde vi ihop oss i soffan, mysig :)
En liten stund fick jag iaf vila tittorna, sen va Ninni hungrig och nu ligger hon och jag här brevid varandra i sängen och ugglar. Men jag tror att hon somnar snart.
Som hon flinar nu! Med hela huvudet och ett litet fnitter är på G. Det är så man smälter lite varje gång.

Vilken tid det ska ta. Det är först gången jag lägger upp något på Youtube så jag är inte så haj på det.
Det står "vänta" så då får jag väl göra det då...drygt.
HA, nu så är det klart :)










Jag älskar Dig Jocke, över allt annat. Du är en underbar man och en underbar pappa!




Kommentarer
Postat av: Svärmor

Man blir helt varm om hjärtat när man ser sötungen,kram.

2009-03-25 @ 06:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0