Hemmadag

Idag har vi vait hemma. Jocke har ringt rundor och fixat med saker som behövs till huset, imorgon ska sanden hämtas och sen på fredag är det bokat så att golvet blir gjort i köket :)
Ingegerd hade tvätttid idag och jag fick snno sista stunden när hon va klar, så jag han minsann med tvätta all vår tvätt idag. Skönt. Tack Ingegerd!
Ingegerd och Frida har varit här med idag och vi har spelat Yatsy och skitgubbe, druckit kaffe och snackat.
Som jag kommer sakna dem alla när vi flyttar. Lite ångest att lämna detta just därför...får köra in till Hörby och kidnappa dem sen :)

Ninni hade morfarsbesök med idag :)
Jepp, pappa kom och tog en kaffe, hade med sig grisknorrar till hundarna och han satt och mös med Ninni.
Han hade varit och lämnat sin cykel på lagning, sen när den är klar och vädret tillåter, så sa han till Atlas att han skulle ut och cykla med honom en dag igen. Det gillar Atlas :)

För en stund sedan blev jag sugen på att baka bröd...men nu är jag så mätt ( mat från pizzerian, gott gott ) så jag orkar inte längre.
Men jag ska iaf baka nåt denna veckan, antingen blir det bröd eller de Danska Wienerböden jag varit på vag att göra i säkert en vecka nu.

Så, nu ska jag mysa med min man :)



Kommentarer
Postat av: Nyfiken

hej

vart e de ni ska flytta

2009-03-26 @ 20:09:18
Postat av: Jocke "The Dude" Lack

DIT ni inte vet:D

2009-03-26 @ 20:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0