Efterlängtat besök

Det är åter igen söndag. Och för Jocke är det en söndag söndag...Han va på Tingvalla igår.
James kom hit igår och de drack öl kaffejög, vi snackade och spelade Yatsy. Sen kom Ljungvall och Ida, lite senare kom Daggis och även Henke tittade in.
Det djöjde inte länge förrän det sen bara va jag och Ninni  och goggsen kvar, så jag bäddade ner Ninni i soffan och la mig brevid och tittade på film. Ninni somnade gott och jag hann som vanligt inte se klart filmen förrän jag somnade.

Nu har vi bara tagit det lugnt, Jocke mår väl rätt ok, men protesterar lite över att jag berättar att han va på Tingvalla. Han kallar mig taskmört och ska hacka min blogg och funkar inte det ska han binda fast mig och kasta upp mig på vinden :)
Haha. Men det är bara för att han märkte igår att stället inte har förändrats sen han va där innan. Detta är ju ett antal år sedan. Men det är samma skitställe med bönder till höger och vänster som inte är kloka, snuskiga damer och argsinta herrar.
Detta ställe va Jocke på och han ångrar det lite....
Ha. Ha.
Jag tycker det är lkite kul :)


Nåja. Om en liten stund kommer det ett efterlängtat besök! :)
Mange och Johanna kommer på en kaffe. Ett litet tag sen vi träffades,så jättekul att de kommer.
Långemannen Mange fyller minsann år idag!
Nu ska jag sätta på kaffe, de kommer snart :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0