Det rullar på

Just nu är jag en liten sväng i lägenheten och fixar lite. Tur va det kanske att jag kom hit just nu, för det knackade på dörren och det va sonen till mannen som bor under oss. Han sa att det läcker in i köket hos sin pappa. Oj.
Så nu ska jag se vem jag kan få tag i på HSB så det blir gjort något. Stackars gubben ska ju inte behöva bada i sitt kök.

Vi har sovit i huset nu i två nätter.
Visst har jag känt lite längtan till lägenheten, men det är mest för att alla våra saker är här, det är de jag saknar, soffan, att ligga i den och titta på film men Jocke bakom mig som håller om mig.
Att få gå och pula i mina myskläder, få sitta här i soffan men laptopen och kolla vad som händer och sker i cybervärlden.
Men det rullar på som attan i huset, vi har att göra hela tiden och det går framåt. Vi trivs som f*n där ute och vi längtar bara tills det är klart att flytta in.
Ninni trivs med, hon skrattar och har sig, myser med Ånkel Micke och hon tycker om att titta på solnedgången bakom trädtopparna :)

Nu är där nog batteri på telefonen så jag kan ringa HSB.
Hörs senare. Några bilder lägger jag nog inte upp när vi är där ute, men händer det något så uppdaterar jag därifrån :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0