Bildbomb

Haha, med den rubriken kommer jag kanske få "storebror" som läsare av bloggen med :)


Så, här får ni lite nya bilder.




Jocke odlade skägg, 3 fina toffsar blev det. Sen försvann det.











Farmor på besök. Mys!






Tlöttis











Ninni tycker om Gammelmoster Ingegerd!






"Det blev uppochner"






Sitter och chillar i soffan











Snuttigt. Min fina familj!











Räcka tunga kan de båda två :)






Älskar Dig Pappa!






Emma och Ninni






Mmm, min snygge snygge man i sin nya frisyr och fixat skägg.
Mmm...nam nam.






Älskar Dig!!






Premiär i babygymet :)






Mys med Frida, Ninni likes!






Atlas myser med Pappsen






Chillar hos Pappa!






Vad jag får se av Jocke nu när jag åker bak i bilen med Ninni.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0