Alla sover

Nope, Jocke kände inte för att gå upp. Hundarna sover och så även Ninni.
Jag nattade Ninni innan, hon höll hårt om min hand när hennes små tittor höll på att ge vika och emellanåt kikade hon och kollade så jag va kvar. Jag höll om henne och låg där och tittade på henne när hon somnade. Gud, så underbar hon är. Nu sussar hon gott och jag hör hur det smackar om nappen då och då.
Jag la över bilderna från kameran, så här är lite nytt.
Kom precis på att vi inte gjort någon kopia än, tror jag iaf inte vi gjort...det måste vi göra. Jag hade blivit helt knäckt om datorn hade gett upp och vi hade förlorat alla bilder. Det har ju hunnit bli en del sedan vi köpte denna kameran, 2414 bilder varav ca 437 är med Ninni.
Dags att bränna ut...

Nåja, här är nån bilder iaf.



Ninni kan va en fisk :)





Hallooo!





Babyhullet syns ordentligt på kinder och dubbelhakan :)










Nu för en liten stund sedan när jag nattat henne. Min fina ängel.






Kommentarer
Postat av: Svärmor

Sötunge!

2009-03-15 @ 10:25:08
Postat av: jennie

så söt hon är, jätte fin...sova gör inte din man något annat???hihi

2009-03-16 @ 16:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0