Trög start

En trög start på veckan, regn dytert och grått ute. Inget kul och vi satt bara inne och kurade i soffan igår. Vi va nere och käkade på pizzerian (ovanligt va) och sen körde vi till Mange och Jojjo och hämtade gitarren som Jojjo stämt till mig. Sen vad det bra soffan som gällde igen och jag spelade gitarr och letade lite ackord på nätet. Har faktiskt påbörjat lite övning på en Johnny Cash låt, Hurt. Helt annant än vad är van vid med nybörjarboken där man spelar på en sträng i taget, men det är inget jätte avancerat, så lite kul får man ju ha =)

Idag händer nog lika mycket som igår för min del iaf. Jocke är iväg och jobbar och han kommer nog hem i eftermiddag nån gång.
Jag ska fortsätta att öva och öva på gitarren, jag tycker det är jätte roligt, men jag måste ta och skaffa mig en sån där sak så jag kan stämma den själv, annars skulle jag behöva ha Jojjo här dagligen för att det ska låta bra. Inget kul att spela efter en stund när den har stämt om sig och det lär visst ta ett tag innan den håller sig rätt sen mer än en kvart =)

Eftersom det inte hänt nåt spännande igår eller kommer göra det idag, så får jag ju roa er på nåt sätt, så här kommer lite blandade foto.


Mang skulle nog prova att blåsa i parasollstången... =)





Ninni har roligt =)










Fixar parasollfot =)




Hallo!





Jahapp...




...så kan det gå =) HAHA!! Jag och Jojjo vann, den rundan iaf =)




Bubbe hade hur kul som helst ute på åkern =)



Vilade lite i det höga gräset, ibland såg man inte honom alls när han gömt sig.






Russi. Hennes examensfest.





Kramkalas med moster =)




Alex och jag. Stackaren hade fått en fläskläpp i skolan innan på dagen.




Pappa är inte så glad i att va med på foto..





Mornar till sig hos moster =)





My man! =)





Lite av gästerna




Skruttan busar och myser hos morfar.



Så, det va nog allt för denna gången, tror att jag är ikapp med fotona nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0