Tattoo!

Ok, jag har ingen bild på den än och Jocke är inne i Hörby en snabb sväng. Men idag påbörjades utfyllnaden av Jockes ena arm med tatueringar! =) Jag ska ta en bild när han kommer hem så ni får se, den är jättefin och Kim är skitduktig. Shit va snyggt det kommer bli sen när han är helt klar.
Jag pratade också med Kim om den tatuering jag vill göra och han kollade på dem jag har. Den lilla ska fixas till, den är knas i linjerna och rätt ojämn, men med den store va det inte lika mycket att fixa på. Sen ska vi se med den jag vill ha, han har fått en liten hum om min önskan, men vi får ta det mer sen när det är dags, ska bli klara med Jockes arm först.

Idag har det inte hänt något med renoveringen, har varit lite annat att fixa, men imorgon ska vi upp tidigt och börja och ta vara på dagens timmar och det behövs.
Vi tar det bara chill nu i kväll, kollar film, myser i soffan och mumsar på glass =)

Med Ninni är allt bra, hon har inte varit lika kinkig de senast dagarna och det är skönt, tycker synd om henne när hon inte kan koppla av ordentligt när hon ska sova och den lilla kroppen inte mår helt hundra. Men det har som sagt nog blivit bättre och hon har varit på ett stålande humör idag, snackat som attan och suttit och tuggat på en nalle som lös hemma hos Kim. Den nallen va ju jättecool och hon gillade verligen hur den skiftade i olika färger. Får nog kanske ta en runda och se om vi kan hitta en liknande nalle någonstans. Ska höra med Kim vart de köpt den.

Jepp folks, nu kommer nog snart Jocke hem igen, så vi höres.
Ha de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0