Sleden

Nu när jag satte mig ner i soffan, mätt i magen efter en god sallad på pizzrerian och en heldags arbete här hemma, så är jag minsann sleden. Kroppen är trött och jag känner att det får va nog med jobb för idag. Jocke sätter fyr i vår fina kamin nu och vi ska bara chilla i soffan i kväll.
Micke är på G hit och ska lämna bets till våra lister, han hade över så det fick vi. Tackar vi för.

Vi är klara med ena rummet nu, lister är uppe och vi har flytat in sakerna hit från andra rummet och det är helt tömt nu så att det bara är att börja där imorgon. Vi har verkligen varit igång hela dagen och slitit, så duktiga så =)
Det är skönt att se framstegen och att detta rummet är klart gör oss mer motiverade att köra på, planer för morgondagens arbete har vi redan och det är upp tidigt så att vi har hela dagen imorgon med.

Jag orkar inte lägga upp bilderna, så det får helt enkelt vänta...nu ska jag bara päsa =)

bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0