Renovering =)

Nu tar det lite ny fart med renoveringen efter ett tag då det inte hänt så mycket här inne. Men Jocke är iväg och handlar golv och en massa som behövs, så denna veckan ska dessa två rummen stå helt klara!!!
Me soooo happy!! =)
Micke hjälper oss, jättesnällt. Jocke hjälper honom hemma hos honom sen, för han håller också på att renovera lite vad jag har förstått. Hjälp mot hjälp, så det ska va, lönar sig alltid =)
Jag har röjt undan lite saker i det rummet vi ska börja i, men nu ska jag in till Hörby en sväng och hälsa på mamma och kanske träffa Russi lite med.
Och min laptop ska jag hämta, har ju saker på den som behövs med mammadagar och så, så nu får den komma hem. Som jag saknat den fakiskt...

Nej, nu måste jag kila så jag kommer hem nån gång sen och får se golvet Jocke valde =)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0