Nu!

Nu är allt igång! =)
Jag hade skittråkigt och blev bara mer och mer slö av att sitta och glo innan. Ninni sov och Jocke har varit igång en massa de senaste dagarna så han va med trött och somnade. När jag tittat klart på en film så körde jag ner till pizzerian och drack lite kaffe.
Jocke ringde sen och sa att Micke hade kommit så det va bara att köra hem och nu är de iväg och handlar sakerna till väggarna som behövs och lite färg till. Så nu är allt igång, rummet är helt tömt och jag ska ge Ninni lite mat nu och sen ska jag se om jag kan börja lite med taket när hon ätit. Men jag tror inte jag hinner börja innan de kommer tillbaka igen, men vi har hela  kvällen på oss och de vill helst bli klara med det rummet idag =)=)

Nu får jag sätta fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0