Ligger efter

Vi ligger egentligen efter i planeringen när det gäller renoveringen. Har kommit för mycket emellan, men det är inte så farligt, för vi har ju tid =)
Vi va iväg en sväng idag, passat på att hälsa på lite folk och druckit en massa kaffe och snackat. Sen va vi nere på pizzerian och käkade innan vi framåt eftermiddagen kom hem igen. Började tömma lite i nästa rum som står i tur för renoveringen och sen tog vi det lugnt tills Micke kom för att hjälpa till med allt.
En ny kamin har vi med nu, den är jättefin och det kommer bli så mycket bättre än med den förre. Men det blev lite extrajobb vid bytet, för röret passade inte, så Jocke och Micke är iväg nu och svetsar det så vi kan elda upp lite för natten.
Jag har rivit ner väv, satt så on o på vissa ställen, men det mesta är helt borta och det andra kan man nog få bort sen.

Ninni har varit på ett underbart humör idag, snackat och skrattat, myst ute i solen och ja, hon är en underbar liten unge helt enkelt =)

Jag har planerat lite på min nästa tatuering med idag. Den ska va för min familj och jag har suttit och bläddrat i lite olika tidningar och snappat lite idèer här och var, så en lite bättre bild av vad jag vill ha har jag nu. Men Jockes arm ska först bli klar innan det är min tur, så jag har lite tid på mig att ändra mig några gånger. Hehe.

Imorgon ska jag in till Hörby och träffa Jessica och hennes söt-killar på lekplatsen, så upp i någorlunda tid får det bli och jag hoppas vädret tillåter att va ute. Ska bli kul att träffa dem, vi skulle ha träffats i fredags, men kände att det skulle ha blivit lite för mycket då renoveringen va igång och jag sen skulle jobba.

Nä jag får se om här är något jag kan göra så länge tills de kommer tillbaka...Vill ju att det ska va klart här. NU!!


=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0