Lekplats premiär

Jag och Ninni gick upp vid halv 8. Frukost intogs och sen somnada Ninni igen. Då fick hundarna sin frukost, jag drack lite kaffe och packade inför turen till Hörby.
Jessica, David och Adam va redan på plats när vi kom fram till lekplatsen och Ninni hade massor att titta på =)
Det va Ninnis premiär på lekplatsen, hon lekte ju inte direkt, men premiär har det varit iaf =)
Oj, så stora Jassicas fina pojkar har blivit, de sprang rundor och lekte och jag , Jessica och Ninni satte oss på bänken och fikade på kaffe macka och kex. Ninni mumsade på Mariekex och saft och det va poppis. Hon snackade lite och sen flyttade vi bort till gräset, la ut filten och la oss där.
Efter lite kink om "nä jag är inte alls trött" så somnade Ninni.
David och Adam gungade, lekte i sandlådan, klättrade, snubblade och busade.
Solen tittade fram ibland och då blev det riktigt varmt och skönt, men så fort den smög sig bakom ett moln blev det kyligt i vinden. Men skönt att va ute lite och där va inte så mycket folk, en trevlig stund.
Jätteroligt att få träffa dem igen, vi har rätt fullt upp allihopa och klämmer in en tid när vi kan ses.

Bilder finns, men internet är så trögt nu, så jag skulle fått sitta uppe hela natten om jag skulle gett mig på det, så de få ni imorgon!!

Vi stannade väl i 1 1/2 timme och sen va det dags för alla att röra sig hemåt igen. Jocke vaknade när jag kom hem, så han hade verkligen fått sovmorgon.
Ninni fick i sig käk och sen somnade hon gott, jag och Jocke drack kaffe och sen satte vi igång med listerna...huga vilket pill. Att sätta golvlister i ett rum med väggar som är lite ojämna (borstade) och det är lite buligt är inte det lättaste må jag säga. Fick vi ihop så det va bra i en skarv, så blev det fel nån annan stans och vägghörnorna är ju inte heller i nån exakt vinkel... Massa pill och hjärnsellerna gick på turbo, till slut fick vi ihop det rätt ok med tanke på allt, så de små glipor som finns fixar vi till när vi satt taklistorna.
Vi ska upp tidigt imorgon och sätta igång och imorgon påbörjar vi andra rummet. Vår nya kamin är så fin och shit så härlig värme den ger! Här kan bli en bastu för tusan =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0