Grrr

Igår höll jag på att ge upp bloggandet. Satt med inlägget om kalaset i 1 1/2 timme!!
När jag började bli klar och skulle kägga in bilder och göra dem centrerade och så, så började allt klödda. Internet kopplade ner X antal gånger och det jag ändrade i inlägget ändrades i inte när jag sparat utan något helt annat hade flyttat sig och ja jag vet inte allt.
Sen till slut när jag kände hur jag kokade inom mig och det hade gått så långt att jag skulle kunna slänga musen i skärmen, då gav jag upp.
Nu har jag själv inte velat titta på hur inlägget ser ut, om vissa avstånd mellan vissa texter och bilder och så är ok eller inte. Men om det ser lite knas ut, så ber jag om ursäkt, men ni vet iaf varför.

Jag hoppas verkligen inte att det ska fortsätta klödda. Jag får fortfarande blogga via Explorer och bloggen funkar ändå inte som den ska.
Fortsätter det för länge och inte kommer bli till det bättre, så kommer jag eventuellt att byta blogg, kolla rundor på hur andra bloggsidor fungerar.
Ett litet mail till Blogg ska jag skicka iväg för att höra vad som gör att det gämt och ständigt ska va något som inte vill sig.



Idag verkar det fina vädret ha gett upp ännu mer. Igår höll det ju sig iaf på förmiddagen och blev ju bara lite mulet på eftermiddagen. Vi va inne med Ninni hos farmor och farfar. Tvättade och duschade, drack kaffe ute och snackade. Ninni sov gott i sin vagn och vaknade när jag och Jocke skulle köra ner och handla. Men mysa med farmor fick hon göra då och hon hade ätit nästan en hel banan när vi kom tillbaka. Det va inte når kvar alls, duktig kicka, äta är bra =)
Sen fick hon smaka farmors hemmagjorda rabarberkräm. Ninni gillade det och fick med dig hem också. Farmor va så snäll som fyllde en burk och det kommer inte Ninni kunna äta själv, så jag tror nog att jag måste hjälpa till att äta upp den... =)=)=)
Supergod!!

Vet inte vad vi ska göra idag. Vi ska in och hälsa på Dörr 23 idag eller imorgon. Men jag ska inom till mamma med imorgon plus att vi ska på BVC också imorgon. Får ringa och höra hur vi ska lägga upp det hela. Vill ju inte lämna hundarna själva rent för länge heller så vi får dela upp allt.
Nu ska jag iaf ta och hälla upp en kopp kaffe och se om Jocke vill komma upp.


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej Anna! Jag har iofs inte något öga för det där med design och så, men vad jag kunde se så var inlägget om kalaset hur bra som helst! Keep up the good work :)

2009-06-03 @ 13:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0