BVC-tajm

Jag vaknade av att Jocke fick ett sms, men det gjorde inte Jocke, jag ska snart väcka honom för det är dags att sätta igång dagen.
Hundarna har varit ute och de har fått man, Ninni sover fortfarande, vilket jag inte hade väntat mig. Tau att jag vaknade, för jag satte inte klocken då Ninni brukar vakna nån gång vid 8-9 tiden. Klockan 11 ska vi va på BVC, så vi får köra om en timma ugnefär.
Får se om Jocke kan följa med, de har den här bilen de ska iväg med, men jag vet inte om Ljungvall kommer innan vi ska köra eller inte.

Det blev jobb igår när Jocke kom hem, men inget bilande för mig innan dess. Ninni vaknade ju självklart precis när jag la mig ner och sen va det  bara att busa och mysa med henne ist.
Sen när Jocke kom och Ninni hade somnat igen, så gick jag ut och hjälpte Jocke. Han sågade upp och jag högg, sen klöddade motorsågen, så vi fick låna ( en tredje ) Mickes  så att vi kunde bli klara med allt.
Vi lavade allt och klockan 11 va vi klara och vi kände oss nöjda med vår arbete och att det börjar fyllas på ved till höst och vinter.

Nu hör jag att lilla skruttan håller på att vakna, så nu ska jag sätta på kaffe och väcka Jocke med snart.

Sen efter BVC ska vi hälsa på Ingegerd!!! =)=)=)


Kommentarer
Postat av: Karolina & Lea

Här kommer vår bloggadress. Gör nu inte av med den. Haha. leabus.blogg.se

2009-06-04 @ 22:32:37
URL: http://leabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0