Utemorgon

Nu sitter jag ute under parasollet och Ninni sitter i sin vagn och snackar med sina fiskar =)
Jocke somnade om igen, men det är väl snart dags för honom att gå upp ändå, för han ska hjälpa Micke att köra till tippen ett par rundor, så han kommer nog och hämtar Jocke om en stund.
Det nyputtrade kaffet är upphällt och det är så mysigt att sitta ute i solen och dricka morgonkaffet. (Jag får ignorera vinden som känns då och då och att solen går i moln ibland...)

Jag vet inte vad som händer idag riktigt, ska väl se om vi ska hitta på något med Mange och Jojjo sen, Jojjo slutar tidigt idag så.

Men imorgon ska vi till BVC. För en gångs skull så när jag som vanligt fick fel datum för mig att vi skulle dit så va det några dagat för tidigt, så vi missade inte tiden iaf =)
Det är 6 månaders kontrollen som är på gång nu. De har lagt den så att Ninni har fått bli nästan 7 månader, så att hon har en chans att komma ikapp de "krav" de ställer på 6 månaderskontrollen i vanliga fall.
Vaccinationen fick hon ju förra gången, men läkaren kommer och checkar läget nu imorgon. Får se vad lillskruttan väger nu, jag tror att hon ligger på 5600 nåt eller strax över 5700. Undrar vad Jocke tror, han brukar va rätt bra på att uuppskatta det där =)

Så typiskt, nu när jag sitter här ute och skulle kunna börja lägga ut bilderna jag är efter med, så sitter jag ju med laptopen och bilderna har jag på den andra datorn. Men om Jocke åker iväg med Micke så kan jag ju lägga ut dem då, så får ni åtminstonde några bilder idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0