Trött

Det är lördag kväll eller tja, natt får jag väl säga och jag har precis fått sätta mig ner efter dagens jobb. Vi kom inte ifån pizzerian förrän vid halv 11 och sen fick vi ju köra hem Roxana och hennes man.
Hundarna har fått sitt och sprungit ute lite och Ninni hon har somnat gott för natten, så nu är det min tur att koppla av. Jag ska inte göra nåt alls mer än att sätta på en film och somna =)
Det märks att man inte jobbat såhär på ett bra tag, för nu börjar kropp och huvud bli trött. Har varit lite trött hela dagen faktiskt men sen kom vi å andra sidan inte i säng förrän vid 3 i natt, så ja har mig själv att skylla =)
Vi hade en trevlig och mysig kväll tillsammans med en flaska vin och vi satt och pratade om allt och inget. Najsigt =)
Vi har ju sagt det att vi ska prova på olika sorters vin. Jag har inte druckit rödvin nåt speciellt innan, så det är kul.
Har ni några tips om nåt gott vin, så hojta för tusan till =)

På jobb går det bra, Vi har gett chefen ledigt idag och imogon med, han blev jätteglad =) Det känns så bra att kunna ställa upp för honom på detta viset, han kan inte va ledig annars och det är mycket tack vare att Jocke är med och jobbar som chefen kan va hel ledig.
Jocke är kanon duktig, lär sig snabbt och det är roligt att jobba med honom. Han bakar pizzaor med mig och jag ska säg att han gör bättre jobb än vissa jag sett. =)

Imorgon är det söndag och det är faktiskt lite skönt att det är sista dagne för denna veckan, lediga måndag och sen vet jag inte riktigt hur det ser ut med jobb nästa vecka, blir nog lite mer än bara helgen misstänker jag.
Vi ska förska måla rummet med nästa vecka, vi köpte den där specialfärgen igår, så den har vi iaf. Den va ju något dyrare än jag trodde, men fint kommer det bli =)

Nä, nu ska jag se om jag hittar nån film och somna.

Natti natti.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0