Snabbt och lätt

Ja, det får bli lite snabbt och lätt vad som hänt, har ju lite dåligt med tid denna veckan.


Jobbet det går bara bra där. Roliga nu är att Jocke med hjälper till. Han bakar pizzor med mig och han är är jätteduktig =)
Det har gått så bra och han tycker det är så pass roligt, så vi gav chefen ledigt idag med =)


Ninni hon är med oss nere på pizzerian, Tjitchoos är så snäll och tar hand om henne. Ninniskrutt är lika snäll och gllad som alltid och hon har börjat hålla i flaskan själv. Dock lite sisådar tycker jag det är, för då behöver man inte hjälpa henne längre, hon börjar bli en stor tös. Amningen är väl ett minne blott snart med, jag har inte längre så att hon blir mätt, så det tar väl snart slut. Men för att hon ska få amma så länge som möjligt, så får hon först bröstet och sen får hon ersättning tills hon är helt mätt.


Hundarna de bara så duktiga så.


Renoveringen får får vänta lite. Vi skulle ju målat och fixat denna veckan, eller rättare sagt vi skulle målat som idag och sen kunde Jocke lägga golv i helgen, men vi får se hur det blir, nu jobbar vi ju båda två.


Besök har vi inte hunnit med vad vi önskat riktigt. Jag hade hoppats på att hälsa på min pappa förra veckan, men det kom annat emellan och nu är hans semester slut. Vi va uppe hos svärmor igår innan vi körde till jobb. Och då fick vi träffat Ingegerd med som kom upp =)
Ninni hade lyx med farmor och fick en hel gräddbulle an henne. Gott som attan va det ju =) Smaka en massa saker är det som gäller när man hälsar på farmor och det dukas fram på bordet, för ett litet tag sen va det kräftost vilket inte va fel det heller =)
 

Vädret är ju underbart nu igen och det slår aldrig fel att jag jobbar då. Hoppas det håller i sig nu igen!


Min telefon funkar nu igen. Jag mitt pucko slog ju fel kod, men det är skönt att det är löst nu. Nu når mamma mig på min egen telefon igen och vi kan pratas vi varjedag igen.


Min dator flippade igår. Jag satte mig ute igår morse och skulle sätta igång datorn, men nej. Det ville inte alls och sen när Jocke vaknat och kollade på den så flippade den helt. Den ville inte startade inte och sen hängde den upp sig med att försöka starta sig själv med lyckades inte. Jocke visste inte riktigt vad som va fel och han satt med Mange i luren och luskade med.
Till slut statade den och sen fick vi fört över alla bilder till Jockes dator, så räddades de iaf om den nu kommer knasa igen.


Telia...jag hatar Telia!!


Jocke och min familj, ja jag älskar dem över allt annat!


Ha de bra med er, höres snart igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0