Mmm...frukost!!

Jocke kom hem. Det första jag såg va en stor bukett med underbara liljor, vita och orange!! Åh, underbart! =)
"Tack för igår! fick jag som anledning till fina blommor och man blir inget annat än lycklig och smälter lite. Så nu går jag som jag brukar vid såna här tillfärllen och bara ittar på de fina blommorna, känner den härliga doften och småler.
Men inte nog med det, vi pratade häromdagen om krig och så när kollat på en film. Och jag är så usel på historia, så Jocke köpte två filmer till mig =)
Sen, ännu mer. Ninni fick nya nappar och en papegoja som låter dö roligt! Den har hon tuggat lite på nu =)
Sen...vilken frukost babe hade handlat!! Nybakade bröd  och Onsalakorv, kokt medwurst (eller hur det nu stavas) och Brämhultjuise!!!
Såååå gott!!

Älskar min underbare man över allt annat. Att få sån här uppvaktning bara sådär är ju så man smälter =)
Han är faktiskt bra på det, köper fina saker till mig lite här och lite där, bara för att eller om det är något speciellt jag titat på ett tag. Underbart!! =)

Nu har Jocke och M som nästan precis kom börjat jobba, så det får väl jag med =)
När vi kör sen ska jag kolla fältet, för M berättade att han hade varit där en runda när han cyklade hem. Haha!



Kommentarer
Postat av: Baron af Orås

VADÅ..... är ju snart dax att skörda ... ville bara hjälpa bonden att kolla om det var dax eller ej.... BERODE INTE PÅ VIN OCH ÖL ... lovar heheeh



Baronessan hälsar

2009-07-24 @ 20:46:56
Postat av: Greven Af Orås

Tror dig!! ente!

2009-07-24 @ 22:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0