Marknad idag

Jocke har kört till Mange och här sitter jag. Jag kunde inte somna om så nu väntar jag bara på att Ninni ska vakna.
När hon vaknat och fått i sig frukost så ska vi köra in till mormor, Jocke kommer dit sen nät han är klar.
Fan vad jag retar mig på att jag glömde kameran, fattar inte hur jag lyckades med det!!
Hoppas Jocke får med den hem, vi ska ju träffa mostrt Russi och förhoppningsvis moster Marjo med familj, Ninnis första marknad ochjag vill ha kameran!!

På tal om foto, så ska vi sätta oss ner en dag och lägga över lite bilder på skiva och lämna in för framkallning, så om nån i familjen vill ha foto på Ninni så får ni hojta till, jag vet redan en del och om det är något speciellt foto ni vill ha på henne så säg det med.

Nu ska jag ut och ge hundarna sin frukost och sen kanske jag med hinner få i mig min innan Ninni vaknar.

Hoppas ni alla får en revlig dag på marknaden!

Kommentarer
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

du...ett tips är att du inte behöver bränna ut bilderna, www.klarinders.se skickar du in dina bilder över internet sen får du ett sms när du kan hämta ut dom. skit smidigt =)

2009-07-02 @ 09:08:55
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Annamin

Tack för tipset, det ska jag göra!

2009-07-02 @ 18:00:09
URL: http://annamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0