Litta bilder då va...

Nu är det så va, att Jocke och Baronen lägger golv. Jag har bara hjälpt till lite med änkebiten och nu har jag inte mycket mer att göra. Så när jag ändå sitter här och håller koll på när de jobbar (vilket jag har gjort vad jag ska idag) så ska ni få lite bilder. Får se hur många som hinns med innan jag ger upp =)




Kolla in skönheten vi såg när va ute på vägen en dag!!
De fick tummen upp av mig när vi körde om dem och lite senare fick vi njuta lite extra när de drog på...namnamnam!!!














Är vi och hälsar på farmor och farfar, så är det gräddbullar som gäller för Ninni =)





Farmor visar hur det går till



Sen vet Ninni hur man ska göra =)





Blandat med Ninniskruttetuttan =)















Slut för ikväll
God natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0