Jobbet står för dörren

Ja, nu är det dags för mig att rycka in och jobba. Hm, inget jätte spännande direkt, men inget att gnälla över, vill ställa upp och extrapengar är inte fel =)
Jag ska jobba idag och sen blir veckan som kommer lite tuff, jobbar tisdag, onsdag, och fredag t.o.m söndag. Som jag kommer sakna familjen!!
Helgen efter ska jag med jobba, men sen är det slut på jobb igen på ett tag =)

Eventuellt så ska vi hämta den där färgen vi behöver och fixa sista rummet här nere på torsdag och då i det svapet ska nog hallen med kunna bli klar =)

Så, om det blir lite sisådär med blogganadet i veckan som kommer så vet ni varför, jag ska om inget annat försöka slänga in lite uppdates =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0