Innan 7

Fråga mig inte varför och jag fattar inte själv, men Jocke kom och gav mig en puss och en kram. Mysigt attan och jag vaknade. Jocke va vaken och det fattade jag inte riktigt, speciellt inte eftersom klockan inte slagit 7 än. Han brukar iaf sova till 9-10. Men han va uppe och då är det ju lika bra att själv gå upp, t.o.m Ninni sov =)
Ta vara på dagen kallas det, speciellt när det är familjedag! =)=)
Jocke har jobbat långa dager och jag ska snart jobba en del, så idag ska vi umgås hela familjen. Supermys!! =)
Jocke ska duscha nu och jag hör att NInni håller på att vakna, sen ska vi iväg och handla lite.

Mysdag och jag ser fram emot det som små bran ser fram emot lördagsgodiset.
Så nu dumpar jag er, haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0