Hemmajobb

Denna veckan jobbar jag som sagt alla dagar utom idag och på torsdag. Dessa två dagar kommer gå åt huset, så denna kropp som har vant sig vid det lugnare familjelivet kommer nog va trött när veckan tar slut. Men gammal arbetsnarkoman kommer nog in i det snabbt =) Men skönt att det bara är en helg sen med jobb efter denna veckan så man kan få ha familjelivet igen.

Idag går vi på och skrapar väggarna i rummet som blev lite knas, Jocke har redan börjat, men jag måste få i mig frukost först. Ninni ligger ute i vagnen och sover, vi hade en mysmorgon Ninni och jag. Hon vaknade lite tidigare än hon brukar, fick frukost och sen låg vi i soffan och mös och halvslumrade i nästan 2 timmar =)

Så, nu har jag ätit upp och ska börja jobba jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0