Hänger inte med...

Igår fick vi inte igång nätet på hela dagen. Nähäpp. Inte förrän senare på kvällen fick vi igång det och vi fattade ingenting, dock va det då för sent för att blogga och idag har vi haft fullt upp. Jag hänger inte med riktigt helt enkelt. Jag har ju en del att blogga om och jag hamnar mer och mer efter. Vilket jag inte alls trivs med, men vad ska man göra...

Vi har varit på Fridas konfirmation idag och nu är jag bara hemma en liten stund för att om en stund ta mig till Hörby igen för att fira Andreas som fyllde år i onsdags. Får se om Jocke hinner följa med, för han va tvungen att åka och jobba lite.
Sen ska vi till stranden, bara måste dit idag, rent för varmt för att inte doppa sig.
Vi va på standen ogår med en runda med Mange och Jojjo och det va jätteskönt i vattnet.

Nu ska jag ut och se om Ninni vaknat eller om hon tar en längre vila nu. Hon har legat på sin snutt i gräset hos farmor nu när vi samlades efter konfirmationen och det tyckte hon va mysigt, speciellt när hon va nakenfis =)

Ja, sory för att det är som det är med bloggandet, men jag ska komma ikapp med allt snart och ni ska få en hel bunke bilder. Alltså, jag får ta en helkväll åt det med tanke på sån tid det tar för mig att lägga upp bilderna...

Ha de så länge!!



Kommentarer
Postat av: emma

Hej =)



har nu för första gången en liten frågestund i min blogg,

tänkte se om man får ihop några frågor som jag sedan kommer att besvara!

Ställ vilken fråga du vill,

jag svara på allt ; )



Kram Emma

2009-07-05 @ 20:00:25
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0