BVC dax

Sitter ute och dricker morgonkaffet idag igen och solen värmer gött =) Ninni sitter i vagnen och tuggar lite på Ior, flinar lite och nu börjar hon få tråkigt verkar det som...vänta..såja, napp och snutt, det är en liten vila på gång för damen. Hon tog en liten en efter frukosten med mig i soffan innan =) Mys!

Igår körde vi ner till pizzerian, snackade och åt innan vi lite snabbt fick köra hem för att Jocke skulle hjälpa Micke lite. Jag mös lite med Ninni och sen poppade kah poppcorn och kollade film tills Jocke kom tillbaka.
De ska fortsätta idag, det blir av med tippen och Jocke väntar på att han ska komma och bli hämtad.

Jag och Ninni ska köra till Hörby om ca en timme och då är det dags för BVC. Jocke tippar på att NInni väger 5863, får se vem som har rätt. Bara hon går upp så är allt bra iaf =)
Läkaren ska ju med komma idag och kolla läget med Ninni och när vi är klara där så tänkta jag att vi ska upp en sväng till mormor, så kommer hon bli lycklig.

Jag mitt nöt tryckte ju fel pinkod på min telefon i lördags, så den är låst nu och jag väntar på att pukkoden ska komma med posten. Lite smått drygt är det och mamma har ju mått lagon dåligt av att inte kunna nå mig =) Men jag ringde henne från pizzerian igånr och hon har Jockes telenummer, så är det nåt så kan hon ju nå mig nu.

Nu ska jag va lite social men mannen min innan han åker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0