Bildpladder

Ja, för att lättast sammanfatta allt jag ligger efter med, så får det bli med bilder och så pladdrar jag till dem helt enkelt =)
Ska kolla igenom och se vad som hänt och vad som är med på bild.



Jo, det ska nog bli rätt om jag börjar med eftermiddagen då svärföräldrarna bjöd hem på grillning och vi alla va samlade.



Soligt och fint va det och alla hälsade, stora som små =)




Barnen va lite veliga, men Emma och Ingegerd plumsade i poolen =)




Det va ett tag sen, så Ninni snackade med gamelmoster Ingrid med som va på besök från söder =)




Allas vår blomma =)




Sen satte grillmäster igång med maten.




Mor och son likheter...?



Vi satte oss till bords och blev mätta och belåtna. Efterrätt blev det med, glass och frukt och Ninni åt hur mycket som helst, gottegris =)




Vissa satt på en filt i skuggan och hade trevligt.




Här kommer Frida springandes helt plaskblöt mot Conny, som kastade henne i poolen =)




Ninniskrutt fick den sista glassen från gamelmoster Ingegerds tallrik =)




Det va roligt när vi tog fotot, men visst ser det lite knas ut =)=)




De tre systrarna passade på att kolla igenom gamla foton...




...och kul hade dom! =)


Det va en riktigt trevlig eftermiddag. Det tackar vi så mycket för!



¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨



Här kommer lite blandat ifrån när vi varit med Mange och Jojjo =)




Jag och Jojjo va ute med Ninni på gräsmattan.




Tossi va också med så klart =)




Ninni va glad och spallig =)




Tjo!




Vi myser med Tossi i soffan




Va mjuk päls =)



¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨



Hörby Marknad =)


Jocke fick ju iväg och jobba lite, så när han va iväg så gick jag och Ninni en runda med Russi, Marjo och Alex =)




Jag åkte Virvelvinden med Alex. När jag trodde att turen va slut, så började allt röra på sig igen och vi fick åka lika mycket till...det snurrade duktigt i skallen när vi väl kom av sen. Men kul va det =)




Ninni med sin häst.




Självklart stolta moster Russi som köpte hästen till Ninni =)


Dock måste jag få tillägga att det inte är ett dugg roligt att köra hem en sån här häst. Jag hade den i baksätet, men när jag körde och hade lite av fönsterna öppna så skulle den här *biiip* hästen tvunget flyga fram till mig...om och om och om igen. Till slut fick jag klämma fast den mellan Ninnis stol och taket i bilen...


Jocke va på väg till Hörby och vi skulle treäffas hos min mamma, så när jag gick och mötte honom så gick de andra vidare med Ninni och kameran följde med dem.




De passade på att stanna till på LaCafé och fika




Skruttan glad med mat på hakan! =)



Jag och Jocke fick gå en sväng och sen gick vi med ner till LaCafé. När vi nästan va framme, så ringde Russi och berättade att de inte va kvar där...näha. Men vi satte och oss tog en kopp kaffe och Russi kom tillbaka med Ninni som sov =)
Vi satt där en stund och snackade och träffade lite folk och sen fick vi ett sånt där ryck som vi kan få. Vi bestämde att om det va nån som kunde ta Ninni över natten, så skulle vi minsann festa.
Iväg med frågan till Conny och Sara och snälla dom ställde upp!
Ok. In på bolaget och handla blev nästa anhalt och sen körde vi hem och fixade med hundarna och vidare iväg för att lämna Ninni över natten för första gången.
Jo, det va med lite blandade känslor, men jag tryckte bort dem faktiskt, jag visst ju att hon skulle ha det hhur bra som helst och varför tacka nej till en rolig kväll med mannen sin! =)

Vi körde in till Hörby och stack upp till Patrik och Therese, innan vi stack ner till hotellet. Det blev en trevlig kväll, trots syskonkärlek mot kvällens slut.

Tack Sara och Conny för att ni ställde upp och passade Ninni!!
Och tack Emma som fick hjälpa till sen =)



¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨¨¨''¨¨



Nä, nu orkar jag ine sitta här och hålla på med detta längre. Resten får ni sen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0