Viktuppgång!

Plockat undan disken som Jocke va så snäll och diskade i natt, fixade en kopp kaffe och en bulle till mig själv. Gav hundarna mat, så de med bev mätta och sen dammsugade jag.
Klockan va lite över 2 när det knackade på dörren, Barbro från hemsjukvården kom och jag slängde ut hundarna på balkongen. De höll lite låda och Tisha blev trött på Atlas.
Vi vägde Ninni och hon har gått upp bra, nu väger hon 2336 gr, duktig tjej!!
Sen va det inte mycket mer att säga, mer än en påminnelse om ögonundersökningen på tisdag. Vi ska va där inne vid halv 9 och sen ska vi stanna tills på onsdag förmiddag...lite bull men what to do.
De ska passa på att göra hörselkontrollen med när vi ändå är där och läkaren skulle nog med kolla Ninni. Han vi med allt så skulle vi nog kunna slippa återbesöket man har 2 veckor efter hemkomst. Najs.

Nu börjar lillsessan vakna till liv och vill ha mat igen, jag trodde jag skulle hinna fixa ihop bulldegen innan hon skulle ha mat, men det får jag ta och gör efter att hon ätit verkar det som.
Oj, prosit. Nu har hon nysattack :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0