Vad ska man säga..

Dagarna har bara flytit på, så vad ska jag säga egentligen?
Sitter och väntar på att vi ska bärja laga mat, Jocke står för det idag igen, han är underbar! Inget mig emot, han är grym i köket så :)
Det ska bli panerat torsk med potatis och nån ägg/smör sås. Den såsen har jag aldrig provt innan, men jag litar på Jockes omdömme.

Igår packade vi ner Ninni i hennes overall, japp den hon ser ut som en klubbad säl i, och ser upp till farmor och farfar. Sara, Conny, Hugo och Wilmer va med där och vi blev bjudana på middag. Mycket trevlig och gott!
Tack ska ni ha!!
Vi började kolla på Band Of Brothers innan vi åkte dit och fortsatte när vi kom hem. Jag missade den serien helt när den gick, men shit så bra den är!!!!
Ska se om vi inte kan kolla några avsnitt i kväll med :)

Innan idag va de här från hemsjukvården, Ninni har gått upp bra i vikt igen och det va skönt att höra just för att jag ammar mer och mer och sondar nästan inget alls. Så det betyder ju att snäckan klarar av det bättre och bättre. Vi kollad vikt innan hon ammade med och efter bara en liten stund med ens booben, så hade hon suttat i sig 30 ml, ännu en bekräftelse på att det går helt åt rätt håll! Så fortsätter det såhär denna veckan och Ninni lägger på sig vilkt fint, så får vi nog plocka bort sonden på fredag!
Yeh!

Happy happy är jag över att ha battrerier i kameran igen, så bilder lägger jag ut i kväll, blir lite blandat från när vi spelade poker när Henke va här och lite från igår:)

Nej, nu ska jag dra mig mot köket och se vad jag kan göra, börjar bli hungrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0